Zelf een kennisclip maken met ‘Explain Everything’ (1)

Ik was in november 2014 met een team van docenten bij een workshop in het Digital Learning Lab van Hogeschool Rotterdam (locatie Museumpark, Mediatheek, 2e etage hoogbouw). Doel van de workshop was het gebruik van de iPad in het onderwijs, bijvoorbeeld door zelf digitale lesstof te maken. Daarbij kwam onder andere de app ‘Explain Everything’ aan de orde. Een betaalde app voor minder dan 3 euro.

Ik ben de app zelf gaan uitproberen en ben zeer enthousiast over het gebruik van deze app. Ik heb daarom met deze app een korte kennisclip gemaakt waarin ik het gebruik van de app uitleg. Ik hoop hiermee ook andere (docenten) enthousiast te maken om met deze app zelf kennisclips te gaan maken en te gebruiken in hun onderwijs.

De app is ook beschikbaar voor tablets die draaien op Android of Windows.

Hier staat de link naar de kennisclip.

Veel succes als je zelf een kennisclip gaat maken.

Geef een reactie

